Hu…

Idag har jag fått sovmorgon. Det är alltid trevligt. Det är bara det att i natt (och halva förmiddagen) har jag drömt en så himla märklig dröm. Och eftersom det inte finns något tristare än art höra på andras drömmar (eftersom man aldrig helt kan sätta sig in i känslan) tänker jag inte tråka ur er med detaljer. Dock är det väl märkligt att man sedan kan gå runt en hel dag med de här obehagskänslorna som drömmen framkallat? Och även om man blir påverkad borde det väl bara vara att tänka ”äh, det var ju bara en dröm!”? Men nä. Inte jag.

Så nu ligger jag här i sängen, borde gå upp men har ingen lust alls eftersom jag känner mig helt deprimerad. Suck.

Lämna en kommentar

Filed under K funderar

Kommentera

