Att de kan med…

Att försöka hävda att vagnen man säljer är nyare än vad den egentligen är verkar vara ett vanligt fenomen. Fast vad kan man räkna med när det handlar om Blocket, egentligen?

Här och här har vi två exempel. Båda vagnarna är egentligen från 2006 (den senare skulle kunna vara från ännu tidigare år med tanke på att loggan på varukorgen under inte stämmer, men den kan ju ha köpts separat visserligen). Mig lurar de icke! Men det är ju synd om dem som köper en vagn till överpris… Så kanske är det en bra idé, att läsa på lite om man är intresserad att köpa en begagnad vagn. Om man nu bryr sig alls d.v.s.

Men men. Här har vi i alla fall två rekorderliga vagnar. Kom och köp 😉

2 kommentarer

Filed under Övrigt

2 responses to “Att de kan med…

  1. Nettan

    Jag orkade inte med djungeln av vagnar när jag skulle ha fatt i en till Charlie. Jag köpte kort och gott vagnen Erica hade till sin lilla dotter. Det är en Brio kombivagn (tror det kan vara en Nova) som är stor och tung men förjäkla bra här ute på vishan. Dock undrar jag om du kan tipsa om någon bra och smidig sitt vagn. Har tänkt köpa en ”åka till stan” vagn som inte väger så mycket sen när lillen sitter men vill dock kunna fälla ner ryggen helt också.

    • K

      Ja, man får ju liksom se till hur man använder sin vagn och anpassa modell efter det 🙂

      Tja, det beror ju lite på hur stor budget du har 😉 Det är ju ingen hemlighet att jag gillar Mountain buggy´s vagnar 😉 Och den smidigaste av alla är ju helt klart modellen som heter Swift. Den är sjukt smidig tycker jag. Dock är det väl tveksamt om N, jättebarnet, kommer att sitta bra i den som treåring. Men men, det får jag väl ta tag i då 😉 Sen finns det ju mängder med sorter. Nästan bäst att bara ta en kik om ni är inne i nån affär. Man har ju så himla olika smak när det gäller det där. Men som sagt. Swiften är bra 😉

Kommentera

