Söndag

Oh my vad trött jag är 😮 Jag skulle göra vad som helst för att stänga mina grågröna för en stund. Men icke… En ambulans vrålade förbi och väckte N (efter 40 min) så där rök den lilla chansen…

M jobbar. Det är han som står för inskolningen kommande vecka så han har lite att ta igen. Och det får han väl lov att göra… Även om jag just nu tycker att han borde ha varit här i stället 😉 A erbjöd sig visserligen att ta hand om N ”så kan du gå och sova mamma, jag ordnar detta”. Erbjudandet känns mycket lockande men nån måtta på storasysteransvaret får det väl vara kanske…

Lämna en kommentar

Filed under Övrigt, Familj

Kommentera

