11 timmars skönhetssömn

Ja. I natt (eller ja, halva förmiddagen med) sov jag 11 timmar. Fattar ni eller? Jag vet inte när det hände sist. Vid 01 somnade och när jag vaknade var klockan 12. M ringde tio min senare och berättade att lunchen var klar. Oerhört märkligt kändes det men jag klagade inte 😉 Och då kvällens huvudsakliga flytande föda bestod av Fanta kände jag mig i rätt så bra form.

Jag kan väl inte påstå att jag känner mig så där oerhört uppfriskad, pigg och fräsch av detta sovmarathon, men jag tror säkert att det ligger en liten sömnreserv laddad där nu. Och det kan behövas. För nu står vi med enbart två ord. personal på jobbet. Jag hoppas, hoppas att det blir rätsida på detta i januari. Men det är ett tag kvar tills det dessvärre :-s

Idag hämtade jag i alla fall ut mina termobyxor som låg och väntade. De var i största laget men jag behåller dem ändå. Det värsta som finns är tighta ytterkläder när man ska ha dem på jobbet. Blä.

Hoppas ni får en trevlig vecka kära ni!

Lämna en kommentar

Filed under Övrigt

Kommentera

