Snart är det dax igen

Jag begriper inte varför jag plågar mig igenom det varje år.

Jag pratar givetvis om julkorten. Det är verkligen en dubbel känsla. Å en sidan tycker jag att det är roligt att plåga familj och vänner med bilder på mina barn. Å andra sidan hatar jag själva fotograferingsmomentet. Det är ju liksom inte så att man orkar krångla på barnen de där juliga kläderna fler gånger än en för att maximera chanserna till en bra bild. Alltså är allt tillåtet under denna, enda, stund. Hot och mutor, jajemän!

Jag tog mig en liten titt i arkiven nyss… Vill ni se? Jag saknar dessvärre bilderna från 2008. Ska jobba lite på den saken, men tills dess får ni hålla tillgodo med de andra.

2006

2007

2009

 2010

Lämna en kommentar

Filed under Familj

Kommentera

