Skäms

Mmm, jag vet! Jag utlovade ett test av överdragsbyxorna. Det har inte blivit något med det dessvärre. Lite väl överdriven tidsoptimism samt ett barnkalas ställde till det en smula (plus ett uttdraget rotande i friggeboden efter luciaprylarna. A har maskerad imorgon och givetvis skulle hon vara lucia…).

Men! Jag har inte glömt det och jag ska göra mitt bästa för att utföra detta under veckan. Kan hända att jag får modifiera idén en smula, men men. Det ordnar sig!

Så, ny vecka på ingång. Vad bjuder den på då? Det är höstlovsvecka. Det drabbar dock inte oss som (ännu) inte har barn i skolåldern. Kanske blir det dock lite bortfall på jobbet, vi får väl se. Ett föräldramöte ska hållas (mitt första, dock är ångesten inte SÅ stor som jag trodde att den skulle vara…) samt en stängningsdag (för både mig och barnen, dock inte med samma resultat… Barnen blir lediga och jag jobbar).

Jag kan också meddela att The Grushög nu mera är utplattad och förintad. Halleluja! Och ja. Det är faktiskt M som får ta åt sig äran för det. I regnet har han slitit, stackarn, medan jag har stått i fönstret och tittat på. Vi glömde visst det här med jämställdheten för ett tag 😉

2 kommentarer

Filed under Familj, Jobb, Piff och pynt

2 responses to “Skäms

  1. Maria

    hurra då kommer ni på lördag? *s*

  2. K

    Tyvärr Maria. Det är lite ändrade planer.

Kommentera

