Kvällens tankar

I kväll har jag tittat på Kalla Fakta på Tv4. Det har handlat om barns säkerhet på landets förskolor. Och ja, man kan ju tycka vad som helst om detta.

Och jag är partisk. Från båda håll. För samtidigt som jag bär med mig en särskild ryggsäck så möter jag den här verkligheten varje dag. Det är inte så lätt ska jag säga…

Jag bara önskar att alla landets förskoleföräldrar förvandlas till en kollektiv plåga. Att de blir jävligt förbannade och riktar sin ilska mot dem som har makten att förändra.

Lämna en kommentar

Filed under Övrigt

Kommentera

