Verkligen najs!

Det ska mycket till för att jag ska banga en rea alltså. Så under två dagar har jag filosoferat över hur jag skulle ta mig dit. Jag beslutade mig för att ta en sväng in till stan efter jobbet. Torsdagar är i princip de enda dagarna som jag inte hämtar barnen så det finns inte så mycket spelrum liksom. Om jag nu inte skulle få för mig att släpa med mig mina två galningar, trötta och hungriga, på shoppingturen. Men nej. Jag är inte vansinnig.

Så ja. Idag skulle det kunna passa alltså. Men planerna om att göra Nordstan med alla andra galningar grusades när min kollega kom på den geniala idén att åka till Frölunda Torg. Och sagt och gjort! Efter (ytterligare) ett spontant infall att dessutom skjutsa vår andra kollega in till stan (detta var verkligen spontanidéernas afton!) fick jag både smakråd och klädbärare på min rea-shopping. Ni fattar hur bra det är va? 😉 (Dessutom inhandlades den optimala kaffemuggen, mer om den imorgon tror jag)

Och så resultatet då: Med lagom matchning 😉

Till stor 

Till de något midre

6 kommentarer

Filed under Shopping

6 responses to “Verkligen najs!

  1. Linda

    Spontanitet gillar vi! Mer av den varan tack 😉 ses imon!

  2. K

    Absolut, haha! 😀

  3. Mycket, mycket snyggt. Det blir kanske en liten titt på Po.P imorgon. Måste väl. Mhm. 😉

    (Fast egentligen har jag principiellt något emot att betala ett sådant överpris enbart på grund av märket.)

    • K

      Det är just därför jag är en sådan manisk reashoppare. Tror aldrig jag köpt något på ord. pris 😉 Och ja, vissa av deras plagg är värda sitt pris och tål miljoner tvättar och vilda ungar medan andra inte gör det helt enkelt 😉

  4. J

    Snyggt! Och hehe, nog går det där under syskonmatchning allt! Jag har fått kli i fingrarna och ska nog slå till på två par tights också…inte till mig då.

Kommentera

