Knäexperter – hjälp!

I våras led jag av ett lamt ben. Efter lite goda råd av mina läsare här kunde jag räkna ut att det var nån ischiasgrej. Efter lite googlande och ett frenetiskt vevande med benet försvann det sin kos och har aldrig kommit tillbaks.

Så nu försöker jag igen 😉 Mitt knä tar livet av mig. I bland är det som om nån kör in en kniv och vrider runt. Det gör så ont så att det känns som att föda barn är en baggis i jämförelse (okej, jag hade lustgas då…). Det bara kommer helt plötsligt. Utan något mönster. Både när jag suttit stilla en längre tid (som hemma i dag) eller när jag rusar runt på jobbet. Det håller i sig i nån minut, i fina vedervärdiga intervaller, och sedan försvinner det helt. Mycket märkligt och vansinnigt jobbigt.

Så, vad gör jag åt detta?!

Lämna en kommentar

Filed under Irriterande

Kommentera

