Ja men JA!

I bland är det himla tur att dagen är lång. Så att man hinner med menar jag! Kolla här:

…på Oii!

Nästan lite hjärtklappning där när jag såg att det bara fanns en Panther suit i stl.86/92 kvar, men jag hoppas, hoppas att jag knep den sista!

God jul N, du som bara skulle ha fått en kudde i julklapp annars 😉

(Och ni ser vad N´s  Fruga är charmig där på bilden va? Haha. Jag önskar att N hade kunnat ha den där klänningen men det hade varit vanvett alltså. Inte ens jag skulle kunna försvara det…)

2 kommentarer

Filed under Shopping

2 responses to “Ja men JA!

  1. J

    🙂 haha, tur för dig att B visade den för det är ju vanvett även på henne såklart men nu var vi ju tvungna att ha den ;). I två strl, hmm. God jul frugan!

Kommentera

