Äntligen

För ett tag sedan, ett år sedan till och med, köpte jag hela serien om Sookie Stackhouse (det som sedan blev tv-serien True Blood alltså). Under hösten har jag plöjt dessa böcker. Somliga mycket bra och somliga rätt sega.

Men, så hade jag ju då läst ut bok nr.9 (som var riktigt bra dessutom) och skulle äntligen få veta hur allt slutade i den sista boken. Döm om min förvåning när bok nr.10 inte alls är bok nr.10 utan någon sorts extra bok med typ ”bortklippta scener” (vad det nu kan tänkas heta i bokvärlden? Bortslängda kapitel?). Ahh!!!!

Så, raskt och lätt fick jag leta reda på och beställa den Riktiga bok nr.10. Idag kom den äntligen:

20111129-044632.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Övrigt

Kommentera

