Bättre förr?

Jag sitter och bläddrar igenom min gamla blogg och jag undrar om den helt enkelt inte var roligare än denna? Då hade jag ju hur mycket tid (nåja) som helst att sitta och älta saker fram och tillbaka. Jag tyckte mer, jag var argare och en smula mer bitter. Kanske inte så roligt för min familj men kanske desto roligare för ev. läsare? 😉

Hur som haver så satt jag och letade efter ett specifikt ämne när jag hittade K´s version av lattemammalivet. Några av er var ju inte med på den tiden då det begav sig så jag tänkte att jag skulle dela med mig av hur mitt liv som föräldraledig var 😉

Varsågoda 🙂

7 kommentarer

Filed under Humor

7 responses to “Bättre förr?

  1. J

    Jag tycker att den här bloggen är mycket bra! Men visst, man har lite mer edge när man har tid att gå och fundera ;). Nu ska jag läsa gamla inlägget!

  2. Lattemamma – vem lyckas med det? Egentligen?

    • J

      Gud, jaaag! Fast det var rätt mycket snö när jag var mest ledig så jag höll mig oftast inne ändå. Dock är det lättare att vara lattemamma om man bor fem minuter från ett köpcentrum än om man bor sådär stick tjo som K ;D.

      • K

        Haha, ja det är ju onekligen ett större projekt här ute i vildmarken. Jag hade lätt hoppat upp på skalan om jag också hade bott vid FT 😀

    • K

      Inte jag i alla fall, haha!

Kommentera

