Dagens allmäntillstånd

Extremt förhöjd depressionsrisk

20120121-120649.jpg

4 kommentarer

Filed under Irriterande

4 responses to “Dagens allmäntillstånd

  1. Linda

    Då åker man och tränar och håller sig där så slipper man se ut 🙂

    • K

      Ja jag hörde att du hade hurtat dig på gymmet, på en lördag! Själv stod jag i simhallen och gäspade 😉

      • Linda

        Haha okej. jag sa till Magnus att man blir pigg av att träna så han tyckte jag skulle dra med mig dig 🙂 så nu är det slut på sovandet 😉

      • K

        Usch Linda, sätt inte sånna konstiga idéer i huvudet på honom! 😉 Mina sovstunder är heliga vet du väl, haha!

Kommentera

