Klippt!

Idag har jag och A klippt oss. Jag fick den galna frisören (as usual…), en minst sagt eldig man… Jag måste erkänna att jag mest nickade och höll med när han ångade på om mitt slitna (och gröna tydligen) hår. Det kändes säkrast. Och igen, dessa hårföner! 😮 När han dessutom körde igång två samtidigt som han lyckligt tjoade om hur lättskött min nya frisyr var kan jag lova att kämpade hårt för att inte bryta ihop av skratt. Nåja, resultatet blev helt okej.

20120226-185440.jpg
resultatet

Och så A då, som fick lite puts samt både rosa, lila och glitter:

20120226-185646.jpg
A blev nöjd!

2 kommentarer

Filed under Familj, Piff och pynt

2 responses to “Klippt!

  1. Linda

    Åh vad fina ni blev 😀

Kommentera

