Fredagspiff

Ja, efter tre dagar i pyjamas kände jag mig inte direkt på topp kan man väl säga. Och sedan jag var hos frisören sist (den galna ja) så har jag blängt på det där paketet hårfärg jag var i sånt stort behov av tydligen. För att bli av med mitt gröna hår, om ni minns?

Så när A landat i sin säng (39.2 grader, inte undra på att hon yrade…) fick M slänga i den där färgen. Och ja, jo. Det blev väl trevligt. Jag tycker att jag ser ut precis som vanligt. Om än nyduschad då (sorry L för skräckupplevelsen du fick möta i dörren tidigare i dag ;-))… Nåja. M föreslog att jag skulle testa radonblå inför nästa lönesamtal för att liva till det lite. Jag får nog fundera lite på den saken.

Och så var det kväll och denna dag över! Natti natt.

2 kommentarer

Filed under Piff och pynt

2 responses to “Fredagspiff

  1. Linda

    Haha det är ingen fara 🙂 huvudsaken är att du lever. Tycker den rosa onepiecen piffade upp det hela 😀

  2. K

    Eller hur?! Hahaha.

Kommentera

