Batik

20120323-071222.jpg

10 kommentarer

Filed under Fredagsleggings

10 responses to “Batik

  1. Linda

    Snygga!! Själv är jag riktigt nöjd med mina randiga 🙂

  2. Gud vad snyggt! Var har du köpt dessa godingar?

  3. J

    Poppigt, K! Sitter här och funderar på vad jag ska köpa för jacka för att inte se old och trött ut i vår/sommar. Några tips nu när du är så uppenbart ungdomlig? 🙂

    • K

      🙂 Åh, men en helt vanlig jeansjacka då? Det är sommar för mig 🙂 (och det är med sorg som jag funderar på om jag blivit för gammal för min gamla med nitar ;-))

      • J

        Jamen precis min tanke men den fina på Monki som jag spqnat in mig på var så hård, haha. Ska kolla den på Lindex också men det tar emot att köpa utan rabatt där så i så fall måste jag lokalisera en sådan också ;). Närå, det handlar bara om time and place (sommar, Mellerud ;)) :D.

      • K

        Åh, typiskt! H&M hade också såg jag i fall du har nån kupong där?

  4. J

    Jepp, har en 20% men mitt värdelösa H&M hade bara en variant som jag kände sådär inför. Men tack för tipset ändå, haha.

Kommentera

