Pust

Nog för att trött är ett allmäntillstånd här men nu alltså… Det må vara en hel hoper lyxproblem jag brottas med men hjälp alltså. Jobb, familj (inkl barn som startar dagen 05), hus, resa, sommarstuga, banken, föräldramöten, utvecklingssamtal, middag, tvätt, räkningar, borsta tänderna… I det oändliga pågår det. Jag är sjukt tacksam över att jag inte ska föda barn också (ja alltså, det är ju en knäpp del i detta men när man sitter så här och väntar på leveransbesked för frugans lillebror känns det relevant, haha).

Snart, på tisdag, ska jag vara ”ledig”. I alla fall från en del av alltihop. Och jag hoppas, hoppas, hoppas att vi/jag klarar att bara vara också. Det är ju inte för intet som jag tryckte på babyanpassad resa…

Men, vi är inte där ännu. Imorgon ringer klockan 05.00. Vi får väl se om N hinner före…

7 kommentarer

Filed under Övrigt, Familj

7 responses to “Pust

  1. Är det på G nu?! Iiih!

  2. J

    Ja, på tal om att aldrig vara där liksom. NEJ det är inte på G, grrr på denna unge och jordens längsta latensfas😉. Det blir bra med semester, K. Såklart du kommer att släppa allt- vad kan du göra åt övrigt på så långt avstånd- njet🙂.

  3. Vaddå från frugans lillebror? Har du fru?

  4. J

    N har en fru- vi tyckte att det var viktigt att gifta bort dem sådär käckt som andra gör- fast mindre heteronormativt då😉.

  5. K

    Det är bra att det är nån som håller ordning på svaren här😀 Och ja, kom ut nu då bebis!! Basilika J😉

Kommentera

