Hmm

Jag formulerade mig lite knasigt tidigare idag. Vi rättar till det tycker jag. Vad jag menade var mer att jag (vi, för den delen) nog passar dåligt in på ett sånt här ställe.

Det har sina fördelar, absolut, att åka till ett sånt här ställe. Men ”problemet” är nog att för andra gången lyckas vi hamna på ett ställe som ligger avskilt från resten av civilisationen. Och det är väl också just det som är hela poängen: allt man behöver finns här. Det blir liksom lite av vilken svensk badort som helst av det hela.

Och ja. Det är väl bara att sätta fart på benen och bege sig i väg till närmsta taxistation. Men ändå känner jag att jag inte orkar. Det är skumt. Inte vet jag vart man skulle bege sig heller riktigt.

Well well. Fortsättningsvis ska vi ju ägna våra ledigheter åt ytterligare ett hus i stället för sånna här grejer och då kommer jag väl att sakna vattengympa och paxade solstolar 😉

Lämna en kommentar

Filed under Resor

Kommentera

