Hemmahelg

Vi har varit hemma den här helgen. Första på en halv evighet känns det som. Och jo, faktiskt så har vi fått mycket gjort. M har rensat häcken (det är mååånga meter) och målat friggeboden. Själv har jag bl.a. jobbat ikapp mig med tvättberget. Så pass att jag till och med tvättat kuddar och täcken. Det ni! Ungarna har härjat på som vanligt.

Kommande vecka rullar på utan större happenings. Onsdag är ledig dag för mig och ungarna. Mitt i veckan. Helt menlöst. Men visst, skönt att slippa klä på sig så tidigt (sovmorgon är ju liksom ingen idé att hoppas på).

M och N jobbar

A cyklar

Finfina sommarblommor

Lämna en kommentar

Filed under Familj

Kommentera

