Åka hem

Idag ska vi hem. Jag och ungarna har varit här i tio dagar. De har gått i ett nafs. Jag vet inte riktigt vad jag ska hem och göra och eftersom vi blir hemma kommande helg känns det ju som evigheter innan vi kommer hit igen.

Jag ska förbi jobbet en sväng och hämta ut lite paket här och var men annars känns det som att jag har två riktigt sega veckor framför mig. Jag skulle ju kunna ta tåget men det är så vansinnigt omständligt med alla barn, vagnar och bristen på bussar här uppe…

Nä. Jag får fundera på detta helt enkelt!

4 kommentarer

Filed under Drömkåken

4 responses to “Åka hem

  1. J

    Playdate! Vi kommer med fika🙂.

  2. J

    Ja- fast drog ni tidigare nu alltså? Lömskt!😉

Kommentera

