Från XXL

Det var längesedan jag delade med mig av mina fynd och så här i reatider gäller det att passa på😉

XXL är ju en butik man kan lita på i alla väder. Även mkt bra ord. priser. Men nu tänkte jag ju då att jag skulle testa deras webshop. Och jodå. Det funkade finfint. Enda nackdelen var väl att de levererade med DHL och jag har så långt till närmsta utlämningsställe.

Nåja. Resultatet följer nedan. Tror stövlarna var på 40%, jackorna på 60 och fleecen på ord.

20120626-121508.jpg
Stövlar, Viking till båda

20120626-121613.jpg
HH skaljacka i Stl.4 till N. Stor…

20120626-121750.jpg
Stormberg skaljacka Stl.8 till A.

20120626-121843.jpg
Vändbar fleece Didriksons Stl.130 till A

Lämna en kommentar

Filed under Shopping

Kommentera

