Duktigt

Idag har jag ägnat mig åt vuxenaktiviteter. Jag har ringt försäkringsbolaget. Vi har nämligen getingar här hemma och både getingar och humlor i Drömkåken. Not so very funny. Hur som haver. Det finns ju en anledning till att jag inte gillar sånna här samtal. Jag har nämligen noll koll på allt som har med hus att göra. Som när de frågar hur högt huset är. Häääuummm, fyra meter? (Visade sig vara åtta när jag frågade M) Vart det sitter? Jaa… På ena gaveln, typ längst upp mot taket… Vissa saker blir helt enkelt mycket smidigare om M ringer om sånt där. Jag glömmer dessutom alltid att fråga om viktiga saker. Som t.ex. om det täcks av försäkringen… Jaja. Det kan ju liksom inte bli värre än att vi får en fet faktura alt. att de vägrar klättra upp.

Annars? Dax att börja packa igen. Åker imorgon. Ska bli skönt.

20120719-130803.jpg

 

Det går ju bara inte att missa, eller hur? Och vi kan väl låtsas att det är fyra meter? Jag kanske kan lägga ut en påse bullar så tänker de att ”jaja, det får väl gå för den här gången då”?

Lämna en kommentar

Filed under Övrigt, Drömkåken

Kommentera

