Så där ju :-s

Jag lovade ju att skärpa mig. Det gick jättedåligt kan vi väl säga.

Men det händer ju ingenting och jag tänker ingenting som är tillräckligt bra eller roligt nog att skriva om. Tänk er testbilden på TV’n. Ni vet det är satans tjutandet som de envisas med att köra samtidigt och som ibland, helt oväntat, skojar till det genom att byta till en ny spännande ton av tjut? Ungefär så känns det nu. Helt menlöst för utomstående att ta del av. Sorry för mitt träliga liv just nu.

Men för all del. Jag är inte den som är den. Just nu sitter jag och stirrar på min prickiga duk i köket (M hatar den, han tycker att den ser ut som en barnkalasduk) och väntar på att klockan ska gå. A ska till tandläkaren. Stackars henne. Själv är hon rätt nöjd visserligen. Jag måste säga att jag oroar mig för hennes nya tand. Med med två föräldrar, vars tänder såg ut som om nån tappat dem i munnen på dem som barn, han hon ju rätt så dåliga odds kan man väl säga. Synd att hon slutat på BVC, där är ju allt normalt.

Men jo, en skön nyhet var ju att vab-intygen slopas från årsskiftet. Halleluja! Jag är obeskrivligt trött på dessa, ur flera perspektiv.

Så, nu ska jag sitta här och titta på min duk en stund till.

Lämna en kommentar

Filed under Övrigt, Familj

Kommentera

