Underbara Cloo!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen – vi har väldens bästa föräldragrupp! Och inte nog med att vi har sjukt sköna föräldrar och barn, vi har ju också Cloo! Och Cloo har nog fångat oss alla lika mycket. Det är som vår egna hedersgäst i gruppen skulle man kunna säga😉 Och nu har fina Cloo-mamman M skapat en ny kollektion! Jag lovar er att det finns många godbitar man vill lägga vantarna på när det är dags. Otålig som jag är vill jag ha allt nu bums med en gång, men det är bara att vänta tålmodigt tills godbitarna släpps.

Men! Idag var det dags för fotografering av den nya kollektionen tillsammans med uppdatering av den tidigare. En kanondag med skönt häng helt enkelt.

20121013-204654.jpg

20121013-204721.jpg

In action!

20121013-204746.jpg

N i ”The Panther Suit” från 2011. (Luggen var rak igår. Det var tydligen tillräckligt längesedan för att den skulle hinna bli sned igen)

2 kommentarer

Filed under Övrigt

2 responses to “Underbara Cloo!

  1. J

    Sned eller ej, sjukt bra på bild blev hon! Såklart!❤

Kommentera

