Välkommen!

Så har vi då kommit fram till vårt semesterboende. Hela veckan har varit ett enda stort pussel och jag är alla inblandade evigt tacksam för all hjälp!

Här uppe har M och P verkligen slitit hårt. Och något som skulle kunna börja sätta igång visionen om ett kök har tagit fart. Men vi är ju inte riktigt i mål om vi säger så😉 Just nu förstår jag inte hur jag kunde tycka stt sommaren var slitsam. Visst, stora projekt skulle ros i land, men ärligt talat: Det är värre att blåsa ut ett helt kök ända ner till grunden och bygga upp det på nytt på vintern!

Och med två barn i släptåg är detta vår jul än så länge:

20121221-233606.jpg
Någon som är sugen att se på Kalle ankas jul?

20121221-233703.jpg
Julstämning

20121221-233739.jpg
Orkar inte ens ta en ny bild där M ser lite nöjdare ut ;-))

Och om jag fick en krona för varje gång jag hörde ”men det blir säkert fint när det blir färdigt” skulle jag ha anlitat någon annan att göra rubbet för de pengarna.

Men visst. Det kommer att bli skitbra och utan all hjälp från morbror P hade det inte blivit någon jul kan jag lova.

Det hade dock varit toppen om vi kunde skjuta fram julafton en så där tre, fyra dagar. Då kanske vi hade kunnat få ihop julmaten med. Men skitsamma! Jag har fått finfin lax att lägga på grillen och det här med att sparka ut det gamla och ringa in det nya känns som en bra start på 2013!😀

Lämna en kommentar

Filed under Familj

Kommentera

