Tio år

Idag firar vi tio år, jag och M. Tio år sedan besöket på Rockbaren som så småningom skulle ge mig ett helt annorlunda liv än det jag hade då. Tio år som gett två barn, två hus, ett antal kriser och massor med skratt (och tårar med för den delen). Så ja. Det är väl dags att knyta ihop den här påsen som ingen riktigt förstått varför vi inte gjort tidigare.

Den uppmärksamme har kanske noterat att detta inlägg ligger under en ny rubrik – bröllop. För visst, den 20 juli är det dags! Har vi rott i land dessa tio år med allt som hänt är jag rätt så säker på att vi fixar resten med, så varför vänta tio år till?

Och det här jippot är inget förhastat beslut (som om det skulle kunna vara det när det tagit tio år att bestämma sig). Onej! Sedan augusti har vi planerat. Även om det inte blir storslaget på något vis kan jag säga att två ungar, två hus och två heltidsarbeten (och mer därtill för somliga) tar sjukt mycket tid och ork. Så utan denna långa planering och underbar hjälp från bröllopsproffs vad gäller både budget och ebay vet jag inte hur det skulle gå.

Vi lär väl få anledning att återkomma till ämnet fler gånger under året. Så länge testar vi veckas rosa bubbel. Skål!

20130201-203128.jpg

2 kommentarer

Filed under Bröllop, Familj

2 responses to “Tio år

  1. Linda

    Bröllop, åh vad roligt! Grattis 😀 eller vad man nu säger 😉

Kommentera

