Prototyp

I en svag stund fick jag för mig att göra egna inbjudningskort. Som vanligt har jag skyhöga ambitioner som krockar med brist på kunskap och teknik. Jag sliter mitt hår och blir missnöjd hela tiden.

Det här med scrapbooking har aldrig varit min grej. Jag har en vän som är proffs. Ni vet ett sånt där proffs som har egen väska på hjul till alla sina stämplar, pulver och verktyg. Det ligger nära till hands just nu att helt enkelt muta mig till några kloka idéer därifrån alltså och hålla mig till sånt jag kan. Vad nu det skulle vara i det här sammanhanget..?

20130214-204238.jpg

4 kommentarer

Filed under Bröllop

4 responses to “Prototyp

  1. Linda

    Eller muta sig till att vännen gör korten😉

  2. Är inte förskolelärare experter på att pyssla?

Kommentera

