Nu lugnar vi ner oss va?

Det är ju inte helt lätt det där, att säga ”stopp, nu räcker det ett tag”. För det är ju så att man bara springer på i sitt liv, har så mycket att göra på så lite tid.

Jag skulle nog inte klassificera mig som en stressad person, snarare tvärt om. Det mesta ordnar sig liksom. Men visst, om man nu väljer att börja gräva lite så finns det ju mer tankeverksamhet än hjärnutrymme just nu om man säger så.

Igår kväll fick jag en påminnelse om att det är dags att lugna ner mig. Jag har ingen lust att ställa någon sorts hobbydiagnos på blixtarna och dundret i mitt huvud men jag vill definitivt inte uppleva det ingen.

Snart är det påsk och då blir det några dagar ledigt. Kanske blir det inte riktigt som planerat men då får det väl bli så då.

Lämna en kommentar

Filed under Övrigt

Kommentera

