Sista kvällen

Åkej! Nu har jag gett mig in i en galenskap (och dragit M med mig). Eller rättare sagt: det är en av mina kollegor som frestar mig med denna utmaning – detox!

Jag är inte särskilt impulsiv, jag tror inte på metoder och snabba lösningar och brukar väl fnysa åt sånt här oftast. Men just den här gången lät det lockande! Kanske för att syftet inte är att rasa i vikt, inte ens det minsta faktiskt, skaka pulver eller annat hokus pokos, utan för att faktiskt äta lite bättre och för att ge giftena i kroppen på moppo.

Så under en vecka med start imorgon testar vi nåt nytt. Ska bli sjukt spännande.

20130426-210019.jpg

4 kommentarer

Filed under Detox

4 responses to “Sista kvällen

  1. J

    Herregud! Så många why! Men hoppas att det är gott åtminstone🙂.

    • K

      Haha, tja. Kanske mest för att testa mig själv lite😉 Och jag dör nog inte av att inte äta choklad varje dag i en vecka. Hoppas jag😉

      • J

        Men kan du inte testa hur många delicatobollar du kan äta istället? Eller äta det där som mellanmål?

        Dör tror jag inte men är det inte enklare att inte bara äta chokladen om det är det du inte vill äta varje dag?😉

      • K

        Haha, nästa vecka ska jag ägna mig åt Delicatobollar, lätt!😉

Kommentera

