Effektiv

Idag har jag haft en tidig dag på jobbet och därför hunnit med en massa saker. Bröllopsplanerna har legat på is ett tag, mest för att jag nästan känt mig trött på alltihop…

Men nu är det väl dags att sätta fart igen. Sju veckor kvar. Min syster, räddaren i nöden, har satt saxen i min klänning och nu blir den nog så bra den kan bli! Jag har fått se exempel på två andra fantastiska kreationer som är under tillverkning och det är inte klokt så bra det blir!

Idag har jag ringt och beställt blommorna. Vet inte varför jag dragit ut på detta. Kanske för att jag inbillat mig att jag kommer att säga fel och beställa något helt annat än jag tänkt? Jag och blommor går ju inte riktigt ihop. Nåja, nu är det gjort och det är väl bara att hoppas på det bästa 😉

Jag har också sytt in A’s klänning. Och det var ju ett projekt i sig att hitta något. Otippat nog fastnade hon för en svart paljetthistoria. 80:- på Tradera, perfekt. Men hon är ju lång och smal så klänningen fick ju opereras en smula. Nu ska den nog passa!

Placeringskorten till de som tackat ja är också klara. Hållarna är dock redan på plats i Drömkåken så det färdiga resultatet får ni vänta på…

Nästa steg är väl att åka till Ikea och fixa det sista där. Ringarna är också klara och väntar på att bli hämtade.

Nedräkning pågår!

20130530-210923.jpg

Mera pill…

20130530-210959.jpg

A’s paljetter

Lämna en kommentar

Filed under Bröllop

Kommentera

