En låååång dag

Först en förfärlig natt. Jag var säker på att M skulle glömma bort att komma hem och att jag skulle missa bussen. Drömde om att jag satte ungarna i bilen och körde själv. Det gick jättebra ända tills jag fastnade i en poliskontroll…

Nåväl. M kom hem och efter en stunds prat somnade jag. Tre, fyra timmar fick jag sova. Lyckades vakna igen och komma mig på rätt buss till Oslo. Fick till och med sova lite. Blev hämtad av syster yster och systerdotter. Åkte hem och allt var lugnt. En stund. Sedan blev det full rulle. Påkört rådjur, åka till Gardemoen och hämta hyrbil, skjuten man, poliser och helikopter.

Om fyra timmar ska vi åka igen. Tillbaks till Gardemoen.

Over and out.

Lämna en kommentar

Filed under Resor

Kommentera

