Den tokiga dagen

Nej, jag tänker inte tråka ut er med bilder på allt vi håller på med idag. Jag tänkte i stället redogöra för förra lördagen.

Våra toastmastrar hade ju planerat en dag för oss och vi hade fått instruktioner (ej avslöjande) per post. Det var nog med en aning fjärilar i magen vi inväntade E och D som anlände 9.50 till oss. När de dessutom var hurtigt klädda i fotriktiga skor insåg jag att här skulle vi minsann aktivera oss😉

Vi blev insläppta i baksätet i deras bil och där väntade jordgubbar och rosebubbel. Ytterligare instruktioner väntade dessutom… Det visade sig att första stoppet var kanothajk vid Delsjön. Och ja, vad ska man säga? Mindre friluftsintresserad människa än mig får man leta efter, men i ärlighetens namn var det hur roligt som helst. Att det var näst intill vindstilla och strålande sol gjorde väl sitt för intrycket i och för sig😉

Paddling, lunch och målaraktivitet var vad vi ägnade oss åt innan vi tog oss an nästa grej: femkamp på Liseberg. M vann och det var väl skönt för husfriden😉 Även om jag själv var mycket stolt över min skytteinsats😉

Några av uppdragen gick ut på att fotografera oss själva i/vid olika situationer. Bara att rada upp oss utanför Rockbaren där det hela startade sas för tio år sedan. Galet. Men kul😉

Dagen avslutades med middag i stan och kaffe hemma i Torslanda. En fantastisk dag helt enkelt! Tack E och D😀

Och för en gångs skull var det inte jag som stod för dokumentationen men en och annan bild kan jag ändå bjuda på.

20130714-202608.jpg

20130714-202655.jpg

20130714-202735.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Bröllop

Kommentera

