Mycket färg blir det

Ett helgryck på garaget för att hinna klart så mycket som möjligt har avverkats. Jag har mest målat, som vanligt. Jag brukar hamna där, det brukar vara ganska trevligt tycker jag. Ett tag dvs… Jag gillar verkligen den mörkgrå färgen vi har hemma men den här gången blir det av olika anledningar vitt. Det är om inte annat praktiskt att måla och klafsa på samma färg överallt. 

   Teknos. Jajamän.

  Vi kör med frigolit i stället för solstolar

  M är rätt nöjd med sin nya grill😉

    Här målar jag! 

  M fick måla inne istället

 Ställning på plats! Är det en skyskrapa vi ska bygga?!😮

Lämna en kommentar

Filed under Vi bygger nytt

Kommentera

