Höga höjder

Det är verkligen inte min grej. Jag tycker det är illa nog att stå på en stol. Stegar är livsfarliga och ställningar en kilometer upp i himlen är… Ja. Ångestfyllda kan man väl kanske säga. 

Idag har vi målat. Jag har aldrig målat så skakigt som idag. Eller lite för den delen. 

 
Jag har också premiäråkt Blå express. Helt ok får jag väl säga. Men två timmar från dörr till dörr. Ni förstår varför jag byter jobb va..? 

  

Lämna en kommentar

Filed under Vi bygger nytt

Kommentera

