Vinst! 

Jag har hört ryktas att det finns folk som vinner saker ibland. Som t.ex. på Triss (jo men visst! Jag kan skryta med att jag faktiskt känner en som till och med varit med på TV och skrapat!). 

Själv tycker jag att det oftast går alldeles förfärligt dåligt i det här med lotteri, tävlingar och vinster. Ett år gav jag mig F på att jag skulle vinna ett par nappar (!) och rimmade hejdlöst i 24 dagar i sträck. Inte vann jag några nappar… 

Men nu jäklar alltså har jag vunnit något! Nämligen en härlig väska från  skincity.se på en Instagramtävlig. Maj gadd vad glad jag blev! Kolla bara vilken ljuvlig godispåse det var: 

  

Lämna en kommentar

Filed under Hudar

Kommentera

