Packpaus

Medan mina svärföräldrar var vänliga och var barnvakt idag passade jag på att återhämta mig efter gårdagens jordskalv genom lite seriös shopping. Jag älskar halva reapriset! Jag älskar dock inte folkmängder… 

A var nog den stora vinnaren idag men jag knep en och annan godbit till mig själv också. På söndag har vi ett födelsedagsbarn här hemma och små saker till henne införskaffades också. Det är så himla skönt när barnen (nåja, i alla fall ett) önskar sig såpbubblor! Så några klistermärken, en penna och en fin tårta och man är i hamn liksom 😉

 Om jag hoppade till?! Jajamän! Trodde grannen hade kraschat husvagnen alt. försökte spränga huset 😉 Säve är inte så långt och Amundön och Skintebo är inte så långt från Billdal. Hmm… 

  Halva rean is the shit! 

  Bästa köpet till mig! 👍🏼 

Lämna en kommentar

Filed under Shopping

Kommentera

