Efterlysning

Hallå? Har någon sett min energi? Min lust att göra saker eller kanske mina idéer? 

Just nu känns det som att jag bara är en skrynklig pyjamas som rasslar omkring. Ständigt trött. Orkar inte ens sortera mina ögonskuggor och masker. Låter ju vansinnigt ytligt men jag brukar ju gilla att prata med burkarna och möblera om efter färg och funktion. Men nu är jag bara trött, låter allt ligga kvar i påsar på golvet och orkar inte bry mig. 

Försöker hålla igång vardagen. Gympakläder, matsäckar och kalas. Någon sorts utfodring av barnen. Cykla till bussen. Äta vitaminer. Tända ljus. 

Kom hösten och mörkret för överraskande i år? Hann jag inte med omställningen riktigt? Vad det än är, låt det gå över NU! Snälla. 

  Det är liksom lite uppochner. 

Lämna en kommentar

Filed under K funderar

Kommentera

