Julkort

Jag envisas varje år med att ta egna julkort på barnen. Varför? För att jag själv tycker att det är så himla roligt att ha. Inom ganska snar framtid är det nog slut på barnjulkorten. Jag tvivlar på att framför allt A snart inte är så intresserad av att delta längre😉 Nåja, den dagen får väl jag och M ta över. Det kanske kan bli livat.

Men, i år knep jag ett och idag kom de så i år får släkten ännu ett kort på barnen. Och somliga år är det ungefär som ett marathonlopp det här med fotograferingen. Ibland blir korten bra (2014). Ibland inte lika stämningfulla (2012) …😉

2014

IMG_2867

 

 

Lämna en kommentar

Filed under Övrigt, Familj

Kommentera

