Äventyr

Idag mina vänner har jag gjort något mycket äventyrligt. I stället för att åka hem med de gamla vanliga bussarna tog jag Kungsbackapendeln till Lindome och därifrån bussen hem. 

Jag begriper mig ju inte på de häringa kortläsarna men jag tror jag klarade att blippa rätt 😉 Sen lyckades jag gå vilse i Lindome (hur nu det är möjligt) i jakten på busshållsplatsen. Men! Jag lyckades hitta den och hann med bussen som var sen. En sabla tur eftersom de går två gånger i timmen…

Men allt som allt var det en lyckad färd får jag säga och samma tid som vanligt tog det också. Måndagsnöje på hög nivå 😉

Lämna en kommentar

Filed under Övrigt

Kommentera

