Långhelg

En finfin helg är till ända. Jag och ungarna har varit i stugan. En ordentlig dos av sommar- och semesterkänsla hann infinna sig. Det fina vädret ska hålla i sig genom veckan och man skulle kunna känna en liten känsla av att det hade varit skönt att få stanna kvar där uppe. Fast den känslan har jag ju varje gång även om det är drivis och hagel… I stället får vi tänka på att vi faktiskt har både sommar och semester framför oss. Projekten hemma tar aldrig nånsin slut men jag hoppas ändå på en sommar något olik den förra. I år tänker jag inte nöja mig med att ha mina fantastiska barn (och ljuvliga familj) som sällskap. Om jag behöver kommer jag att binda fast M på en solstol och gömma nyckeln till alla förråd som innehåller verktyg. Friskvård kan vi kalla det. 

  Fantastiska, underbara Håverud!

  Livet på en pinne

  Bara fötter på altanen! ❤️

  Jag besegrade min värsta fiende. Gräsklipparen! Ha! 

Lämna en kommentar

Filed under Drömkåken, Familj

Kommentera

