Återbesök 

Sista rycket innan jag tänker jobba hårt på att gå in i semestermood. I och för sig verkar hjärnan en aning långsammare redan. Hmm. 

Igår var vi på spa med jobbet Jösses säger jag bara. Varför har jag inte fattat den grejen tidigare?! Lätt att jag ska lägga mig i mörkerrum och citronbasta igen! Jag var helt lam hela kvällen sedan, mycket bra… 

Idag har jag varit hos dr. Tandrot. Ett år sedan sist. Så märkligt det kändes att åka vägen dit. Så väldigt bekant men ändå inte hem. Nåja. Annars gick det bra. Och det är knepigt detta. Om jag tänker på hur enkelt det är idag jämfört mot för 1,5 år sedan. Jag älskar det inte, men jag har heller inget emot det längre. Det är rent av lite trevligt att ligga där och få senaste uppdateringarna. Ungefär som hos frisören, fast ja… Det är helt klart en seger. Både för mig och för mina tänder kan man säga. Det är skönt att känna att jag vann mot skräcken. Att jag gjorde det, tog mig genom hela resan och lärde mig att leva med det. Ha! 

Lämna en kommentar

Filed under K funderar

Kommentera

