Ett år

Så mycket bättre. På så många sätt. 

För ett år sedan visste jag inte on jag skulle grina, skratta eller somna av lättnad. Huset blev godkänt och vi fick flytta in. 

Byggspektaklet avslutades ju så klart inte där och då, det har hänt mycket sedan den dagen och än är vi inte färdiga. Men ändå. Så mycket som har fallit på plats nu. Det finns somliga personer jag saknar men bortsett från det har precis allt blivit bättre. Ett säkert tecken på det är att det tex fortfarande är motigt att åka hem från stugan, men jag är inte förlamad ända tills nästa gång jag kommer dit. Här finns helt enkelt det där lugnet jag saknade. Det som gjorde att jag aldrig kunde slappna av helt tidigare. 

Det blev bra till slut. 

Lämna en kommentar

Filed under Fawlty towers

Kommentera

