Vardag igen

Då så. Då var det dags att återvända till väckarklockans värld igen. Barnen är lediga även imorgon men själv ska jag upp och hoppa. Pigg som en lärka! Eller..? 
Jag ska göra mitt bästa för att damma av hjärnan. Sista skoldagen är på tisdag och så hoppas vi att tentan och kursen blir godkänd på det så blir det nog bra. 

Januari och februari är en utmaning för mig. Segaste månaderna på året. I viss mån mars också men då är det ju lite ljusare. Regn, snö, slask, isgator och mörker på samma gång. Det är en utmaning för mitt psyke alltså. Men jag ska försöka fylla dem med positiv energi. Kanske läsa lite vanliga böcker, det var ett tag sedan. Fotbad, bastu och bubbelbad. Nån dejt med trevlig vän. Det blir bra det. 

Lämna en kommentar

Filed under Övrigt

Kommentera

